Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Min datter på 10 mnd er forkjøla, og vil ikke ha noe mat (kun pupp). Før når hun har vært forkjøla har hun spist litt... men nå er det helt håpløst... hun bare vrir på hodet eller spytter ut!! vanlig??
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Den gangen tulla var ordentlig syk med feber ville hun ikke ha annet enn pupp (hun var 9 mndr). Hun har også vært forkjølet en gang (uten feber), og da var matlysten nesten som normalt.
eliza75 Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Min gutt på 8 mndr hadde omgangssyke med høy feber to dager, deretter rett i forkjølelse som varte 5 dager. Spiste og drakk ingenting så lenge feberen varte-unntatt pupp. Deretter begynte han å drikke, men ingen mat før på 7.dag. Så er nok ikke uvanlig:)
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Gir dere bare pupp da? Eller prøver dere de vanlige måltidene hver gang?
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Da hun var på det værste (veldig slapp og vondt - hadde ørebetennelse) prøvde vi ikke annet enn pupp etter at vi skjønte at hun ikke ville ha annet, men så snart hun var opplagt nok til å sitte i stolen sin ved bordet prøvde vi ihvertfall - for ja, vi visste jo ikke om hun kanskje ville ha noe. Glemte det, men kom på det når jeg så det andre svaret. Da hun hadde hatt ørebetennelse tok det noen dager etter at hun var feberfri før matlysten var helt tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå