Gå til innhold

slanking å prøverør

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det skader å drive med slanking i forkant av et brøverørsforsøk.da tenker jeg på mens jeg går på medisiner(sprøyter).har holdt på en liten stund nå men lurer på om

jeg skal slutte!!har hatt noen måltider med sånn chake!kanskje et teit spørsmål men....klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal kun drikke shaker, men det kan kanskje være et alternativ til mellommåltider eller kveldsmat?

Jeg har drukket shaker som mellommåltid i perioder.Spesielt til frokost, har nemlig null matlyst om morgenen.Halvparten melk og resten vann.Helt opp til lokket nesten.Bra med litt ekstra væske.

Kutt ut pasta,poteter,brød,ris...alt med stivelse-det omgjøres til sukker i kroppen.

Kutt sukker generelt.Jeg har også fått anbefalt å minske inntaket av melkeprodukter.

Beveg deg.Det kan man vel ikke få sagt nok.

Ellers spis litt og ofte.Veldig viktig å holde blodsukkeret og forbrenningen oppe,spesielt ved slanking.Ha alltid f eks nøtter i veska.De stopper den værste sulten.Mandler eller hasselnøtter.

Uff, nå prater jeg meg helt bort.

Ønsker deg lykke til :-)

Skrevet

Så lenge du slanker deg ved å spise sunt og variert (og kontrollerer mengdene dine) i tillegg til fysisk aktivitet, så er det ingen ting i veien for at du fortsetter med det frem til en evt positiv test.

Jeg snakket med lege om dette og han bekreftet det.

..poenget er å sikre at kroppen din får det den trenger (men ikke noe særlig mer) - så mer ekstreme former for slanking vil jeg ikke anbefale i denne perioden.

Skrevet

tusen takk for svar.var jo egentlig det jeg tenkte meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...