Løvemor m/Oliver08 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Skal innføre middag nå, men sliter litt med tidspunktet. Det vi har prøvd de siste dagene er middag kl 16 og grøt igjen 18:30, han var da ikke særlig sulten til kveldsmaten... Men hvis jeg gir han middag tidligere så får han ikke spise sammen med oss andre. Hva gjør dere? Gir han middag tidligere også evt gir han noe han kan gnage på når vi spiser? Har lyst på et felles familiemåltid...
2 prinsesser Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Nå er jenta mi bare 6 mnd snart, og har nettopp begynt med tre måltider, og da er middagen i tre halv 4 tida, det kommer litt ann på siste gang hun sover, men pleier å gi henne et halvt middagsglass, med dessert, og grøt igjen ca to- to og en halv time etter det. hun legger seg som regel for natta i seks halv syv tiden, så kan ikke drøye kveldsmaten noe lenger.
Sunniva78 har to små Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Nå er gutten min 11 mnd da, men svarer deg likevel;-) De dagene det ikke passer at vi spiser middag sammen, så får han noe annet mens vi spiser middag. Gjerne noen fruktbiter som han spiser selv. Synes også at felles måltider er viktig...
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Gutten min legger seg kl 19, så kan ikke ha grøten noe senere enn 18:30, da er han for trøtt til å spise noe! Jeg får vel bare ta å gi middagen tidligere enn oss andre, også gi han noe frukt eller noe når vi spiser middag. Tror det er viktig at han spiser godt med mat før natta... Vi har jo et par nattmåltider ennå da :-/ Prøvde å avvenne, men han var så mye våken, så begynte på igjen :-/ Det er vanskelig å få til fellesmiddag noe særlig tidligere da mannen jobber til ca. 16, så det får bli slik Han får jo bli med å sitte ved bordet sammen med oss! Prinsesse nr 1: Gutten min vil også gjerne legge seg 18:30, men jeg drøyer den til 19:00 for han er oppe kl 6:00 nå, tør ikke å tenke på hvordan det blir om han legger seg tidligere. Når begynner morningen hos dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå