Gå til innhold

Hvor stor er din baby på 7mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på kontroll idag å lillegutt var 68 cm lang,7890 g og 45,5 cm rundt hodet.

Helsesøster sa ingeting på åssen han lå an iforhold til gjsnittet..finnes det en oversikt på det et sted??

Moro om flere kan skrive å sammenligne;) forresten så var han 52 cm og 4110 g nyfødt:)

Utrolig fin å morsom alder dette, å ikke minst moro å begynne å gi mat med skje:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt blir 7 mnd om en uke, var å målte og veide for en uke siden og da var han 9170g og 72 cm lang, 45,5 rundt hodet tror jeg:-) Inne på babyverden kan du gå inn på sånn mnd for mnd overikt og se gjennomsnittlig vekt på jenter og gutter, men det meste er normalt. Gutten min er litt stor for aldren men ligger fint innenfor normalen og lengden i forhold til vekten er helt perfekt;-)

Han var forresten 4100g og 51 cm ved fødselen.

Skrevet

Min gutt blir 7 mnd om en uke, var å målte og veide for en uke siden og da var han 9170g og 72 cm lang, 45,5 rundt hodet tror jeg:-) Inne på babyverden kan du gå inn på sånn mnd for mnd overikt og se gjennomsnittlig vekt på jenter og gutter, men det meste er normalt. Gutten min er litt stor for aldren men ligger fint innenfor normalen og lengden i forhold til vekten er helt perfekt;-)

Han var forresten 4100g og 51 cm ved fødselen.

Skrevet

Linus er nå 7,5 mnd, men var 7860 gr og 70 cm på 6 mnd kontrollen. Her er det ikke noen kontroll mellom 6 og 9 mnd.

Han var 4040 og 51 ved fødsel.

Skrevet

Min var 7700 gram og 72 cm nå ved 8 mnd (4050 og 53 ved fødsel). Bare lagt på seg 150 gram siste to mnd, men han er ekstremt aktiv, regner med det er derfor. Han er liten og tøff ;-)

Skrevet

Gutten min var 8500 gram og 64 cm lang på 5 mnd kontrollen...høres ut som han er feit, men han er ikke det ;-)

Skrevet

jenta mi var 65,5cm og 9,6kg når hun var 6 mnd. Skal ikke på kontroll igjen før 11.februar. Da er hun nesten 8,5mnd.... Hun var 4030gr og 50cm da hun ble født. Gleder meg og til å kunne gi henne vanlig mat. Foreløbig er det kunn puppen som er gjelder....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...