Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere i uke 8/9?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, samme her også. Ha alle symptomene der enevner, men de er ikke sterke.

Det verste hos meg er kondisen, sliten etter et par trapper, men det er jammen ikke noe å klage over :)

Jeg vil si vi her på tråden har helt ok plager, ikke sant? La oss håpe vi holder oss slik gjennom hele svangerskapet :)

Ja, jeg tror vi er ganske så heldige! Så klager ikke i det hele tatt! Glemte forresten å si at jeg tisser også ofte. hehehe... Ja, kjenner meg igjen av å bli sliten av å gå i trapper, for å ikke nevne å gå i oppoverbakker! Jeg puster og peser, høres ut som en hvalross jo... :P

Hei, damer! jeg er 8+2 i dag, og merker egentlig svært lite til graviditeten. det eneste er vel litt murringer nederst i magen og såvidt ømme pupper.

Har ikke helt bestemt meg om jeg bør være bekymret eller om jeg bare er veldig heldig.... Men satser på at alt er som det skal være da, fikk se den lille og hjerteslagene på UL i forrige uke pga blødning, og da sto alt bra til iallefall! :-)

Annonse

Jeg har og samme symptomer som dere. Ekstra fort sliten. Legger meg kjempe tidlig. Men ellers går alt greit:) Uke 8+5 i dag :) Jeg er egentlig i augustklubben (termin 30 aug). Men må litt innpå her også. De andre i augustklubben er jo kommet så langt :)

Kjenner meg igjen av mange av plagene.

-Konstant sulten

-Småuggen i magen

-Småkvalm på morningen og kvelden

-ekstremt ømme pupper og lekker litt...

Er fravid med nr 2, da gikk jeg gjennom hele svangerskapet uten plager, eneste jeg hadde var bekkenløsning.

Det fikk jeg alt da jeg var ca 4 mnd på vei, håper jeg slipper det denne gangen....

Annonse

- Ofte sulten

- Kvalmen går sånn opp og ned

- Går ofte på do

- Såre/vonde brystvorter

- Sliten og trøtt

- Tørr i munnen

- Ekkel smak i munnen

- Tørst

Er gravid med nr 2 og har allerede i et par veker hatt bekkenløsning... Uff slitsom, er veldig lite eg klare av husarbeid, handling ja generelt lea på meg... Skulle støvsuge i går, men klarte berre stova og kjøkkenet, da hadde eg så vondt at visste ikkje kor eg sku gjer av meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...