Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Satte inn ett egg i dag og har 3 perfekte til på frys. Kunne faktisk se egget når det var blitt satt på plass i livmoren, veldig spesielt:) Nå håper jeg bare frøet slår seg til ro der inne... *ønsker av hele mitt hjerte* Regnes første rugedag fra dagen etter innsettinga? Dette blir spennende. Og nervepirrende! Er sykemeldt i 2 uker, så vet ikke helt hva jeg skal slå ihjel tiden med...
Rose69 Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Masse lykke tl med ruginga :-) Og så flott med 3 egg på frys !! Supert altså. Håper disse 2 ukene går fort og at du sitter med en pos test om litt :-) Gå masse turer, få deg frisk luft,slapp av,varme om magen (?),nyt "fridagene" Jeg fikk beskjed at rugedag 1 var innsett.dag... Klem
melina, glad mamma Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Gratulerer som ruger! Dette er spennende for deg. Flott med egg på frys også da! I Haugesund regner de dagen etter innsetting som rugedag 1, men det er vist forskjell fra sted til sted. Godt å være sykemeldt, da får frøet helt ro, vet du. Men skjønner at tiden kan gå noe sakte ;-) Ønsker deg alt godt, og et toppers resultat om to uker )
melina, glad mamma Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Og som hun over skriver, HOLD MAGEN VARM! Tror det er kjempeviktig nå i disse kalde tider. Jeg er i alle fall nøye med det, og har fått et flott resultat )
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Holde magen varm? Hmm, det har jeg ikke hørt før:) Men takk for tipset! Fikk ei varmeflaske med pels på i julegave, kanskje jeg får ha den på magen når jeg legger meg?
Heira☆ Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Heisann Lille store meg! Gratulerer så mye som ruger ) Skal krysse fingre og tær, for at egget skal feste seg ;o) P.s. ikke for å være ekkel, men det var nok ikke egget du så på ul. Det er alt for lite at det kan synes der. Det var nok "bare" en luftboble du så. MEN inni der lå egget ditt ) Masse masse lykke til videre.
meg83 Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Hei! Spennende med rugetid altså, alt for spennende!! :-/ Ville bare si at jeg fikk satt inn egg den 19., så vi er nesten likt i løypa =)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Hei! Ja du fikk satt inn dagen før meg, da:) Prøver å la helt være å tenke på det, er faktisk veldig innstilt på at dette ikke funker. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis det blir noe resultat:) Etter 4 år med nedturer forbereder jeg meg på det værste, det blir en slags forsvarsmekanisme... Eneste jeg merker er ømme pupper og veldig trøtt... Men har hatt skikkelig "hang-over" etter overstimulering, så vet ikke om jeg er så veldig følsom for symptomer som har med gravididitet å gjøre. Dessuten går jeg jo på Crinone, og den forsinker jo mens og gir falske gravidsymptomer, så tar det hele med knusende ro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå