Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er ei jente som prøver å slutte å røyke da jeg er blitt gravid. lurer på om noen vet om noen måter å slutte på, føler ikke jeg får det til. Jeg har prøvd å prøvd, men lykkes liksom ikke.. Vær så snill å hjelp, vil det beste for babyen min <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Første skritt på riktig vei har du allerede tatt ved å ønske det beste for din lille baby:-). Jeg har selv sluttet ved begge mine graviditeter. 1 gang var det vanskelig husker jeg.Det gikk vel 1 dag fra jeg tok testen til jeg sluttet. Det var 2 uker med røykesug og dårlig søvn,men så gikk det over. Denne gangen sluttet jeg på dagen. Det var ikke vanskelig i det hele tatt fordi jeg vet hvilke lite mirakel som vokser i magen. Og jeg er en samvittighetsfull person som aldri hadde klart å tilgi meg selv dersom min røyking hadde skadet barna mine. Det er dessuten en kjempefin sjanse til å legge røyken vekk for godt... Det satser jeg på å klare:-). Lykke til:-)

Skrevet

hei jeg sluttet også på dagen da jeg fant ut at jeg ventet barn...

du tenker hvertfall i riktig retnig...

søk på nettet etter hvor skadelig det er for barnet med røyking konsekvenser det kan få osv... det hjelper kanskje.

håper du lykkes klem

Skrevet

Jeg slutta med en gang jeg fikk positiv graviditetstest, og det var faktisk enkelt å slutte!!! Og jeg tror det er bedre å slutte tvert, enn å trappe ned. Trapper du ned holder du det lille røyksuget levende hele tiden, og det gjør det mye vanskeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...