Lykkeli`tiliten Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 noen som har noen bra tips ang inredning og hvilke møbler man trenger eller er lurt å ha på barnerommet? kanskje noen linker til noen bra sider med møbler og interiør tips?gjerne litt rimelig;) har lyst på ett super søtt rom til jenta mi men er såå tom for ideer ....
Litjmora Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Her går vi for enkle hvite møbler, og pynter opp med blåe gardiner, og leketepper Må tenke litt framover også, er ikke sikkert at man vil ha alt supersøtt om noen år. Kjøpte en billig fin hvit bokhylle på Bohus nå for 700kr, på tilbud og på Jysk så har dem mye fint og billig til barnerommet. Kjøpte et fint gulvteppe der, et slikt et med veier og hus på 199kr. Hadde mange andre typer også. Skal vel pynte med noen fine bilder på veggene også, men har ikke funnet noe jeg liker enda. På Kremmerhuset har dem også mye fint til barnerommet, litt dyrere da, men man trenger ju ikke så masse. Jeg kjøpte noen kleskroker med dyremotiv der dem har også en nydelig kommode og stol, men det ble litt for dyrt for meg.
Elise18.11.08 Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Heisann:) Hensvik-serien på ikea er helt topp synes jeg. Også er det veldig billig! Helt enkle søte og hvite:) Ikea har også masse søte rammer som du kjøper kort til.
Lykkeli`tiliten Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 tusen takk for fine tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå