Nusseline♀♀♂ Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Til grei kvalitet. Har brukt Eurofoto til nå. Har sikkert 1000 bilder å fremkalle, er nesten 2 år siden jeg fremkalte sist! Blir vel dyrt dette! :/ Men liker å sette bildene inn i album og da. Eller hva gjør dere?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 65 øre så det ut som, men uansett billigere enn 99 øre. Er det grei kvalitet da? Bruker du de? Er du fornøyd?
Sommer..... Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Nfoto.no pleier vi å bruke og de er billig og veldig kjappe:-)
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Extrafilm - 49 øre, men du må huske å legge inn rabattkoden når du kommer til selve bestillingen;)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2009 Det var billig! Har god erfaring med extrafilm fra før,men det er lenge siden. På den tiden vi sendte inn filmruller. Er det greit å laste opp bilder der da? Har vel 1000 bilder nå og slet med bare å få lastet opp 55 på Eurofoto! Eller kan man bestille og sende inn fotopose?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2009 Håper jeg får somlet meg til å få det gjort før tilbudet går ut da! Står jo ikke hvor lenge det varer!?
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Det jeg gjorde, var å lage meg en mappe på dataen og la over alle bildene som skulle fremkalles. Går mye raskere da, istedet for at du må legge inn forskjellige mapper heletiden. Jeg fremkalte litt over 300 bilder, og det tok ikke all verdens tid:) Har også slitt med å laste opp bilder hos andre leverandører. Du kan også redigere alle bildene etterpå, om du vil ha svart/hvitt, sepia, fjerne røde øyne osv:) Tok 8 dager fra jeg bestilte til bildene kom i postkassa mi. Men da hadde de samlet alle i en forsendelse:) Men, hvis du skal bestille der så må du huske å legge inn rabattkoden, slik at du får de til 49 øre;)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2009 Så det gikk greit å laste opp altså. Det er så kjedelig og komme halvveis og så stopper det opp! :/ Får jo bare prøve! Takk for tips!
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Ja, jeg hadde ikke noe problemer med opplastninga jeg nei:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå