lillegulletvårt=) Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Når vi er ute å triller skal man ikke bruke kulde krem . Den skal brukes ved aking ,pulk kjøring og lek i snø ved at det kommer snø i ansiktet og fryser deretter på . det som skjer da man bruker kulde krem /stift unødvendig er at barnet kommer inn i vamrne og huden er potte tett pga effekten på kremen . ikke bra i dte hele tatt -.barn tåler kald luft i ansiktet og det er opp til vi som er voksne og venne barnet gradvis til det ,ved å ta korte turer og kle de med ull innerst og så fleece .
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Men hun ble veeldig tørr i kinnene da jeg ikke smørte med kuldekrem... Blir ikke det når jeg gjør det. Kanskje man kan vaske av kremen med en myk klut når man tar dem inn da? Eller er det like gæli uansett?
1.gang84 Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 jeg bruker a-krem i stedet for kuldekrem. ingen tørre kinn! =)
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 lillegulletvårt... dette er da bare tull! Jeg bruker Ceridial krem til Lillegutt uansett vær og vind, da han har hatt veldig tørr hud i ansiktet (Vi prøvde først A-creme, men det hjalp overhodet ikke). Etter at vi begynte med dette har huden han blitt silkemyk og glatt. Det står på denne kremen at den er for veldig tørr hud, og det står videre at den passer godt som kuldekrem (da den ikke inneholder vann). Anbefaler Ceridial krem på det varmeste, både for tørr hud og som kuldekrem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå