Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 når jeg bruker speilet og ser nedentil så syns urinåpnigen veldig...et er ett ganske stort hull i forhold til hva det har vært før..for da har ikke åpningen syntes i det helle tatt...var hos legen og han sa att det var litt slappere enn normalt så måtte knipe og det gjør jeg hver dag..hva kan dette være?under sex så virker alt som før utenom at det ikke "bånner"lengre.akkurat som skjeden er blitt dypere..flere som har det sånn???blir deppa av detta...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Ville bare si at 8 uker etter en fødsel er INGENTING!! Det kan ta opp til ett år før alt er som før. Det kan ta i hvertfall flere måneder før ting retter seg opp dernede. Det høres ut som du har fremmfall av fremre skjedevegg (det har jeg) og urinrøret synes bedre pga dette. Dette kan rette seg opp, det har blitt mye bedre hos meg. Men det har tatt tid. Knipe, det gjør jeg hver dag, og det skader ikke. Om kniping retter opp alt, det vet jeg ikke, men tid, hormoner og kniping vil nok gjøre ting mye bedre over tid. Og trøst deg med at mannen nok ikke merker forskjell uansett, og forhåpentligvis er samleie godt for deg også! Ting blir ikke 100% som før hos mange kvinner, men det er bare sånn livet er, og jeg har funnet ut at det ikke er viktig for meg, bare jeg ikke har noen plager, er det kosmetiske ikke så viktig. Men, jeg har gått gjennom en "sorgprosess", men nå bryr jeg meg ikke i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå