Gjest Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei! Vi skal ha navnefest for jenta vår snart. Har kontroll på det meste, bortsett fra maten, som vi tenkte å lage selv. Vi tenkte å ha en viltgryte, og ellers kaldmat. Noen som kan hjelpe med forslag til kaldmat? Typer skinke/pålegg? Hvor mye tror dere vi trenger (20 stk). Ellers tenkte vi 5 stk kaker, tror dere det blir nok? Håper noen kan hjelpe og har noen gode tips:)
Litjmora Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hej vi hadde nettopp dåp for vår lille, og var 23stk. Vi hadde: 2 langpanner med lasange(skal sies at det ble nesten 1 igjen) 2 helsider med røkt laks(ble også igjen, hadde vært nok med en) 1 fat med eggerøre 1 stor bolle med potetsalat 1 stor bolle med salat 1 fat med kokt skinke 1 fat med røkt skinke 1 fat med salami 1 bolle med reker pluss brød, smør, majones og drikke. Ble igjen endel mat, men er ju slikt man kan bruke som pålegg selv også. Så hadde vi en dåpskake, en "verdens beste", en iskake, en ostekake og en sjokoladekake. Var MER EN NOK kake, for det ble nok ikke spist halvparten en gang men det spørs ju hvor glad i kake gjestene er. Våre gjester var iaf veldig fornøyd med maten, men hvis jeg skulle gjort det igjen så hadde jeg nok nøyd meg med å lage lasange, salat og brød Lykke til!
sOlø08 Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Her skal jeg ha gryterett, salat og rundstykker.veldig enkelt da folk kan forsyne seg selv.. også kaker og kaffe etterpå. årker ikke masse styr med maten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå