Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Vi skal fikse opp kjelleren. Holder på å tegne litt nå... Har ikke helt bestemt oss for om vi skal ha dusj nede, men går det an å bygge den litt opp, slik at det er mulig for ungene å plaske i litt vann der? Som et lite badekar. Hm...da må jeg jo ha noe å tette sluken med i mens, men det finnes kanskje det og? Fins jo så mye rart???
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 vi har det,men da må du nesten bygge en litt høy kant sånn at vannet ikke renner ut.Hvordan du skal tette sluket vet jeg ikke;(
velandre Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 vi har dusj i glassbyggerstein. er veldig fornøyd med den. det blir liksom litt annerledes. vi har bare glassbyggerstein uten dør i. har lys innebygd i steinen også. vet ikke om du kan tette sluken med noe..
line_n & sara Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 vi (les polakker) har bygd dusjen vår i kjelleren, og den er bygd et par trappetrinn opp, slik at sluk og drenasje funker! så dusjen vår ligner en scene
line_n & sara Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 forresten, av erfaring har jeg funnet ut at masse hår er perfekt å tette sluket med !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå