Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse? De er billige og koster bare 500 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn og er storfornøyd! Lett og fin, i motsetning til det droget av en voksipose jeg brukte før.

Skrevet

Jeg har også den posen. Veldig fornøyd med den:)

Ihvertfall ikke noe negativt jeg kan si om den. Men tror den bare holder ned til 5 minus(hvis jeg ikke husker feil), så hvis du har tenkt å la barnet ditt sove ute når det er kaldere enn det så er det nok lurt med voksipose e.l. Vi bruker iallfall vokispose på de kaldeste dagene.

Kan jo hende det går å legge ekstra dyne eller teppe nedi også da. Har ikke prøvd det

Skrevet

Hei, hei:) Vi har to stk, en til bhg og en hjemme. Har lagt lammeskinn i begge to og kler på lillegutt godt når det er ekstra kaldt og han er god og varm når han har sovet ute. Syns det er flotte poser og at de er så billige er jo enda bedre:) Jeg har ikke noen erfaring med noen andre typer poser. Valgte å kjøpe to av denne ettersom det var billigere enn å kjøpe én av noen annen type pose;) Syns det var et godt kjøp!

Skrevet

Jeg såg også på denne i går, siden jeg sikkert ikke får tak i en t2h pose slik jeg hadde tenkt..

Flott å lese at dere er fornøyd med den, sover ikke i vogna ute. Så skulle tro at det går greit.

Har P&T vogn, så litt usikker på hvordan den vil passe i den..

Skrevet

Jeg har bestilt meg en slik pose jeg så hyggelig å høre at dere er fornøyde. Men jeg har nå tenkt å bruke min ute til å sove i. Så godt med klær og teppe over posen blir det bra tror jeg;)

Jeg hadde også tenkt på t2h pose men det blir denne istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...