Gå til innhold

Ang barnehage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når søker man på barnehageplass???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Det må gjøres innen 1. mars:)

Skrevet

Ok.. tusen takk..

Skrevet

Søkte samme dag som jeg fikk personnummeret til snuppa...fikk ivte at raskere man søkte ,jo enklere var det å få plass..vet ikke jeg,men har iallefall søkt (og tror ikke jeg får plass)...

Lykke til!!

Skrevet

Når skal barnet deres begynne da? Jeg skal prøve å få til at hun blir et år før hun starter. Er så tidlig før man fyller et år. Må man vite datoen på når man skal begynne? Skal søke om 2 dager. Så blir det en dag med bestemor og så skal jeg ha to dager fri. Syns det er en super løsning!

Skrevet

Det lønner seg å søke så fort som mulig ja, for det har noe å si når du søker... Iallefall gjør det det i tønsberg.

Skrevet

Hei. Tror det er litt forskjellig hvor en bor ang. frist for innmelding av barnehage.Så sjekk det med din kommune.

Noen plasser er det også Februar som er siste mnd.

Søk med en gang du kan/har mulighet, anbefaler jeg..:)

Skrevet

I Stavanger er søknadsfristen 1. feb, så best å sjekke med din kommune når fristen er... Her går det også på ansennitet, dvs at jo tidligere man søker jo større sjans er det for å få plass.

Skrevet

Tenkte bare å nevne at 2 dager i bhg kan være litt lite... Da tar det ofte lang tid å bli kjent, og lang tid før man kommer inn i det om du skjønner. Er man sjuk en dag eller skal noe, så er det plutselig kanskje en hel uke nesten til neste gang. Har jobbet i bhg selv, så vet at 2 dager ofte er i minste laget...

Men ellers er jeg helt enig i at løsningen din høres veldig koselig ut! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...