Apples Skrevet 20. januar 2009 #1 Del Skrevet 20. januar 2009 I morgen er altså dagen ... Pappa'n fikk beskjed før helgen om at han må ut å reise i kveld, så han går glipp av det hele. Derfor jukset vi litt og tok en privat UL i går ... Vi har per i dag 1 gutt og 3 jenter - så det hersker nok et sterkt ønske om en liten gutt blant søskenflokken. I går fikk vi beskjed om at det kan se ut som det blir ... (trommelvirvel her) ... nok en liten jente ) Jeg ble litt overrasket, ettersom dette svangerskapet er TOTALT ulikt de foregående ... MEN - det var en positiv overraskelse ... ! Hadde nok blitt like glad om det hadde vært en gutt også ... Er vel helst bare beskjeden som får det til å bruse litt i blodet ) Men - i morgen er altså (egentlig) den store dagen (så langt). Eldstejenta skal få ta pappan's plass å være med på UL. Hun er veldig fornøyd med det. Og så får jeg vel endelig avklart dette med terminen da ... Nå har jeg fåt flyttet terminen min frem og tilbake mellom 27. og 16. juni. Skal bli godt å få vite litt mer eksakt ) Håper det går bra med alle dere andre også. Nå er vi alle rundt omkring halvveis - og hurra for det ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139483004-ul-i-morgen-og-i-g%C3%A5r-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå