Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har noen tips til barnevennlige feriemål til sommeren? Vi vil gjerne ha sol og sommer uten at flyturen blir alt for lang, ikke noe mer enn 5 timer. Har så langt vurdert Kypros som et alternativ, men det er nesten 5 timer i fly, og egentlig ikke et sted jeg har drømt om...

Gutten vår kommer til å være 18-19 måneder når vi reiser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi tar med oss Mathias til Gran Canaria. Vi har bestilt på Sunvings hotell i Arguineguin (?) Sunvings opplegg med 10 kg ekstra bagsje, barneseng, barnestol og paraplytrille der nede, + innsjekk fra hotellet er vi svært fornøyd med.

Har vært der før, blant annet som høygravid, og er kjempefornøyd.

Mathias elsker å bade, så han kommer nok til å stortrives. 14 dager for 13000 (to voksne og en liten) var heller ikke så værst synes vi.

Mannen min forslo at jeg skulle spørre etter andre barneforeldre som skal nedover dit - men jeg tenkte å vente litt :)

Minuset med Gran Canaria er at det kan bli veldig varmt. Men det er godt med parasoller på hotellets bassengkant og så lenge man smører godt og sørger for at de drikker nok tror jeg det skal gå bra.

Mathias vil være ca 21 mnd når vi drar.

Skrevet

Da vil jeg absolutt anbefale dette

http://www.ving.no/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=15072&categoryid =16&itemid=15072

Vi har vært der tre ganger nå og skal tilbake i august. Det er kjempe fint for barn der. Vi har en som er 3,5 og en på 1,5 og de storkoste seg der. Vi var der siste gangen i august 08. Hotellområdet er kjempe fint for ban. Lekeplass, miniland, to barenbaseng. Show på kveldene både for barn og voksene:)

Tar ca 5 min å gå til stranden som er langrunn og veldig fin for barn.

tar også bare 20 min fra flyplassen til hotellet med buss.

Så dette er det jeg absolutt vil anbefale dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...