Gå til innhold

Noen som fortsatt går hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såvidt begynt litt i jobb igjen, men har fri hver onsdag.

Avogtil kunne jeg tenke meg å ta Mathias ut av barnehagen og dra litt ut på tur. (eks besøksgårder, Child Planet osv)

Det hadde vært hyggelig å møte noen andre som er litt hjemme også :)

Mathias er nå 1 år og snart 4 mnd og er en aktiv gutt. Vi bor på Gjerdrum - men farter gjerne litt rundt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg er enda hjemme, men han lille er i barnehagen. Jeg er rett og slett ikke blitt helt frisk enda, og tar det rolig til jeg er sterk nok til jobb. Han lille er forresten like gammel som din, ble akkurat 16 mnd. Han trives veldig godt i barnehagen, men er der ikke helt fulle dager, noen ganger fem timer, andre syv, det kommer an på.

Skrevet

Jeg er hjemme med datter'n min på snart 15 mnd. Skal ikke begynne i bhg før til sommer'n, da jeg beynner på skole i aug.

Blir til tider laaaange dager nå, merker at hun hadde hatt godt av å begynne i bhg nå egentlig. Men vi prøver å komme oss ut på noe ofte. Skal begynne å være i familiebhg som moren min jobber i en dag i uka.

Det hjelper nok litt på.

Skrevet

Jeg tok med meg 'thiasen til Child Planet i går.

Det var skikkelig suksess. Da koste vi oss, begge to - så det skal vi garantert igjen.

Det er deilig å fortsatt ha litt kosetid, men jeg ser at behovet hans for å få utfolde seg litt mer blir større og større.

Skrevet

Har du full mail-kasse? Kanskje du vil treffe oss? Barn på samme alder og bor på Jessheim.

Skrevet

Jeg er hjemme fortsatt:) lille man er snart 18 mnder og går i barnehagen 3 dager i uken( Han stortrives:) Jeg holder på med lappen, når jeg har fått den skal jeg begynne å jobbe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...