Gå til innhold

Sover bebisene deres ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge og hvor mange grader? Jenta mi er snart 4 mnd. Det er ca 4 grader ute, og hun sover ute i vognen i 2 timer.. Av og til tar jeg henne inn for jeg er redd det er for lenge.. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 7 uker og sover ute en gang om dagen.Men om det er -10 grader sover hun inne, Er det over -5 er jeg ute å sjekker etter timestid for å kjenne at hun holder seg varm. Og hun har alltid vært varm så da sover hun så lenge hun vil. Sover som oftest 2-3 timer.

Hun har på seg ull innerst, votter, lue m hals og fleece dress. Og hun ligger i vinterpose. Snør det har jeg på regntrekket!

Skrevet

Hei. Jeg fikk beskjed av hs at de ikke skal være ute når deter for fuktig. Noen andre som også har hørt det? Synes det da er så vanskelig å vite når de kan være ute....Babyen min er 6 uker.

Skrevet

Mini sover ute så sant gradestokken viser mindre enn minus 10. Han sover til han våkner - alt fra 30 min til 3 timer

Skrevet

Gutten min blir 4 mnd om en uke. Han sover ute 2 ganger hver dag, og har gjort det siden han var ganske liten. Han sover minimum 3,5 time ute hver dag. Jeg legger ham ikke ut om det er kaldere enn -8 til -10 grader.... Han ligger i skinnpose og er godt kledd, så er ikke redd for at han blir kald.

Ang. fuktig vær så har jeg aldri hørt at det er uheldig.... Synes i grunn det virker litt rart at de ikke skal tåle det. Tror vi er veldig "føre var" i vår del av verden, og at det er lett å glemme hvilke forhold mange mennesker vokser opp under når det gjelder vær og vind. Men det er min filosofi, da :-)

Skrevet

Jenta vår sover ute hver eneste formiddag, hvis graderstokken viser under -10 grader da. Hun sover til hun våkner-kan være opp til 4,5 timer. Ute i vogna er den eneste måten vi får henne til å sove lenge på på formiddagen. Er det mer enn -5 grader er jeg ute å sjekker henne noen ganger for å kjenne at hun er god og varm.Også smører jeg henne med kuldekrem i ansiktet stort sett hver dag.

Skrevet

Lillegutt sover kun ute på dagtid, for tiden ca 3 x 2 - 3 timer. Han sover aldri inne på dagtid, vet ikke om jeg ville fått ham til å sovne inne engang :-)

Han er 4 mnd nå, og har sovet ute fra han var nyfødt. Jeg følger i grunnen ikke så nøye med på gradestokken, men er uansett sjelden det er -10 her.

Har lammeskinn i bunnen og voksipose i vogna. Han har på ullbody, ullstrømpebukse, ulldress fra Joha (som er super), votter/lesta/"finlandshette" også i ull - og han er god og varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...