Gå til innhold

Hallo Dolly Duck!

sara66

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvordan går det med deg??? Har vært inne på siden og kikket litt, men hatt det litt for travelt til å være "aktiv".

Vi har ikke kommet lenger i planlegging av evt.søsken. Tenker mye på om den tulla vi har er best tjent med å ha søsken, eller om det holder at mamma og pappa er der for henne. Hun trives i alle fall veldig godt nå.

Er redd for eventuelle komplikasjoner, selv om det gikk veldig greit forrige gang. Spørs jo også om eggene er gått ut på dato, da - hvis det i det hele tatt er noen.

Håper alt er bra med deg!

Fortsetter under...

Hei sara66!

Så utrolig koselig å bli etterlyst! Jeg er ikke her inne så ofte lenger. Har en travel jobb og når jeg kommer hjem bruker jeg all tid på lille frøken knall og fall, så dagene flyr...

Her går alt bra. Er kommet til 20+2, og venter en "kromosonfrisk gutt" denne gangen! pappa ble ustyrtelig glad da vi fikk den meldingen kan du tro. Han syns selvsagt det er stas med lillegull, men gutt er nok spesielt.

Dette svangerskapet går strålende. Setter sprøyter og spiser piller som sist, men har ellers ingen plager i det hele tatt. Helt annerledes enn sist. Da var "alt" galt. Denne gangen merker jeg knapt at jeg er gravid, det er deilig. Men en av grunnene er nok at jeg ikke klarte forholde meg til denne graviditeten før jeg var kommet et godt stykke uti, den kom litt for raskt. Men nå har jeg begynt å glede meg.

Lillejenta vår blir 1 år den 8. februar, og er ei solstråle! Akkurat nå om dagen skjer der mange "hjemmeulykker" desverre, hun er høyt og lavt og kan ikke gå enda så det blir en del knall og fall.. Men hun er like blid rett etter heldigvis. Og nå begynner huset å bli rimelig barnesikkert, så vi håper det snart roer seg...

Så dette kan anbefales! Kjør på og lag et søsken, jeg gleder meg til hun har en lekekamerat (selv om det jo blir et år og vel så det frem i tid). Men nå har vi jo prioritert barn for en stund, så da er vi innstilt på at det blir travelt og lite tid til oss. Vi skal nok ta det igjen!

Klart du har fine egg! Dessuten blir man jo fulgt opp ganske tett når man er over 40, så jeg hadde ikke nølt med å gjøre dette igjen dersom det var et nytt valg!

Velig kjekt å høre fra deg! Hvor gammel er jenta di nå? Jeg husker ikke når hun ble født (teflonhjerne...)

Klem fra meg

=D

Hei igjen,

Det var godt å høre fra deg! Ble en smule bekymret da jeg så din siste melding her inne, og ikke fikk svar med det samme jeg spurte etter deg...(!) Du var jo ganske rask med å svare på innlegg tidligere, synes jeg! Men når jeg tenker meg om forstår jeg jo godt at du har andre ting å henge fingrene i!!!

Vår lille frøken er blitt 1 år og snart 5 måneder. Fin alder, men hun er ganske krevende. Klatrer i alt som kan tenkes å klatre i, og utfordrer ethvert "nei" - med et stort smil...! Plukker og pirker på alt, og henter ting ut av alle skap som ikke er sikret. Nok å rydde på etter leggetid....

Jeg forstår godt at du ikke helt klarte å forholde deg til din nye graviditet så kort tid etter forrige fødsel, - jeg hadde IKKE overskudd til det. Nå har jeg faktisk ikke så mye mer overskudd nå, så spørsmålet er om det ikke hadde vært smartere med et kortere mellomrom. Da blir man jo ferdig med småbarnsperioden raskere! Føles litt uoverskuelig å begynne på nytt igjen. Men skal ikke mer enn å se en liten nyfødt på TV før det blir fristende...

Vi får se hva tiden bringer.

Lykke til videre!

Jeg titter innom iblant.

Klem fra meg også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...