Baby-07? Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Hei! Vi er så heldige at vi har fått to eneggede ICSI jenter. Vi begynner så smått å snakke om nytt forsøk. Er det noen som vet om det er noen begrensninger på hvor mange barn vi kan på "hjelp" til? Håper det er noen som vet det...
Søskenhåp adopterer Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Dere får støtte i det offentlige til ett søsken (eller tvillingpar da ;-). Dvs. 3 nye runder med IVF/ICSI pluss frys. Går dere privat og betaler full egenfinansiering etter dette er det vel kun lommeboka deres det står på vil jeg tro.
Baby-07? Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 Vet du om det gjelder selv om vi fikk tvillinger? Det ble jo plutselig et søsken også på samme forsøk da.. Vi fikk behandling av det offentlige ja, og det blir evnt det neste runde også.
Søskenhåp adopterer Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Tvillinger teller som "ett barn" i denne sammenheng ettersom jeg har forstått, men er faktisk ikke 100% sikker.
Tellefanten Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg fikk tvillinger og fikk innvilget tre nye forsøk til søsken dekket av det offentlige. Du må sende søknad til sykehuset så er det de som vurderer det, men kan ikke se noen grunn til at ikke du skal få, når jeg fikk.
Baby-07? Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2009 Takk for svarene. Greit å vite dette. Vi har fremdeles ett igjen på frys, så det kan jo bli full klaff med det også. Hvem vet.Uansett er det greit å vite at vi har muligheten til å få 3 nye forsøk. Tellefanten: Hvor lang tid tok det fra du søkte og til du fikk begynne med spray? Vi hører til St Olavs, men det er kanskje forskjell fra sykehus til sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå