Gå til innhold

Hvem er dette forumet for?

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært bruker av dette forumet en tid, og lest andre sine innlegg, og de svar som kommer, har jeg begyndt å lure på hvem dette forumet er for, og hva som kan skrives her.

Er det ment som et forum for dem som lurer på om de har fødselsangst, som gruer seg til fødselen, men ikke mer enn normalt?

Er det et forum for dem som mener at kvinner er skapt til å føde, og det er ingenting å være redd for, for barnet kommer da ut uansett?

Er det et forum for de som har grusomme opplevelser med fødsel de ønsker å dele med andre

Hvem er det for?? Hva får vi lov å skrive her.

Er det greit å dele historier som kan skremme vannet av hvem som helst,

er det greit å dele historier om fødsler som var fantastisk og smertefri forde kvinnen stolte på urkvinnen i seg.

Er det greit å skrive innlegg som er rein propagande for eller mot forskjellige forløsningsmetoder?

Jormor Siri, kanskje du kan komme med en utdyping av hvem dette forumet er for, og om det ikke er for slike som meg og mange andre som har behov for å dele sine opplevelser som ikke alltid er så positive, hvor skal vi da få lettet på trykket, og støtte hverandre??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139481788-hvem-er-dette-forumet-for/
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)

Hei!

Da jeg var her i 2006 og deler av 2007 før jeg fikk mitt planlagte ks var dette et forum for oss som gruet oss mer enn bare "litt" for å føde - det var for oss med reell angst for å føde, for å bli blottlagt, føle seg krenket osv. Det var veldig få her inne som bare var "litt" redd - selv om de også er velkommen. Fødselsangst er å være mer redd enn "normalen" for alle er jo litt redd for hvordan det er å føde. Anbefaler deg å søke opp et innlegg av Viktualia, det er veldig fint og forklarende:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...