Gå til innhold

Tok det lang tid før dere ble gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er en dame (må vel innrømme at jeg er så gammel nå...) på snart 34 år som for tiden er hjemme med nr.2. H*n er så liten at et nytt barn ikke er aktuelt enda, men jeg har veeeeldig lyst på nr.3 om noen år. Begge de vi har er unnfanget uten hjelp, nr.1 på 1.forsøk og nr.2 på 2.forsøk. Det jeg er redd for er at det blir vanskeligere med nr.3 siden jeg da vil være over 35 når vi prøver. Har jeg dårlig tid? Har ikke lyst til å begynne på'n igjen enda, men samtidig så tenker jeg at kanskje det er lurt å ikke vente for lenge heller?

Fortsetter under...

Jeg er 37 og ble gravid på første forsøk med min 3. Har 2 på 7 og 9,5 fra før - de satt også på 1. forsøk den gangen. Så vi hadde ikke problemer, men det er vel med så mye annet individuelt. Men å vente alt for lenge ville jeg jo ikke gjort.

Vi satte en limit på utgangen av 2009 - ikke gravid enda da, så hadde det ikke blitt. Men det slapp vi å vente på.

• 2 uker senere...

Jeg ble gravid ved første eggløsning etter at vi bestemte oss for at nå var tiden inne.

Hadde krysset av på kalenderen, men kjente eggløsingen dagen før, og det ble blink på første forsøk.

Jeg er 35 og kjenner kroppen min ganske godt etter å ha levd med den så lenge. ;)

Venter barn nr 4, men har det 3 svangerskapet. Ble tvillinger sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...