Gå til innhold

Vognpose og stelleveske

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt vogn, Simo Kombi i fargen brun. DENNE (http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=350&category_id=85&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410) for å være helt nøyaktig.

Idag tenkte jeg å dra i byen for å kikke på bla. vognpose og stelleveske, og lurer derfor på om noen har noen tips?

Noen kriterier:

- Bør stå i stil til vognen

- Stellevesken bør ha mange lommer

Er det andre ting jeg bør handle inn til vognen mens jeg er i gang? Jeg har tenkt å kikke på:

- Myggnetting

- Regntrekk

- Saueskinn (SPØRSMÅL: Trenger man dette om sommeren og? Blir det ikke VELDIG varmt? Best å kanskje ha det om vinteren bare?

- Laken til vognen

Noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139481508-vognpose-og-stelleveske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En motor siden den er TUNG.

Eller ser det ut som du har fått med deg det viktigste.

Sausakin regulerer varmen, så det kan brukes både sommer som vinter. Det holder på varmen når det er kaldt og holder barnet kjøligere når det er varmt.

jeg anbefaler at du kjøper stelleveska på ebay.com:)

Det er mye billigere selv om en betaler frakt.

Du kan få en Tommy Hillfiger/Ralph Lauren stelle veske til 413kr inkludert frakt fra USA...

Bare et tips:)

Jeg har kjøpt Tommy Hillfiger å søstra mi kjøpte Ralph Lauren,

så jeg vet det er billig.. HELT NYE!:)

Lammeskinn er deilig spesielt på sommeren! Det gjør at barnet ligger luftig og jeg lover, det blir ikke svett på ryggen :-) Jeg vil anbefale deg et par "pram-hooks". Det er et par kroker som festes til håndtaket med borrelås. Med disse kan du bruke hvilken som helst veske som stelleveske bare den har et par ringer som du kan tre på krokene. Jeg kjøpte en stilig skinnveske jeg, for jeg synes ikke så mye om stellevesker som ser ut som stellevesker (om du skjønner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...