Gå til innhold

montering av bilsete, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har bakovervendte bilstoler, hvor fester dere de beltene som er festet i bilstolens rygg?

vi har ett som vi har festet rundt passasjersetet med det resultat at dette må stå i samme stilling, nå skal vi ha enda et slikt sete i bilen og vi er jo avhengig av å flytte førersetet frem og tilbake etter hvem av oss som kjører???

Fortsetter under...

Skrevet

hmmm,jeg TROR det skal finnes seter som ikke trenger forankrings seler.....men er ikke sikker på hvilken...men hør i en butikk=)

Skrevet

Tror besafe kanskje ikke har slike seler....

Skrevet

Vi lar rett og slett bare setet stå stille :-)

Men jeg og gubben er ca like høye så det byr ikke på noe problem uansett.... Blir problemet for stort kan dere jo sette setet i midten hvis dere får plass.

Skrevet

jeg har sett at noen ikke bruker forankringsseler på besafe, men i bruksanvisningen står det at man skal det.................

Skrevet

Dere har ikke sånne forankrings"kroker" på gulvet i bilen heller?

Annonse

Skrevet

vet dere om et bilverksted kan bolte fast "øyer" til å feste forankringsselene i?

våre skinner, som setene glir på, er nok loddet, for jeg finner ingen bolter å skru ut her...................som det jo er foreslått å gjøre i bruksanvisningene.

Skrevet

Du kan få tak i kroker som festes i skruen/bolten forsetet er festet i.

Søk på barnestolfeste på biltema.no så ser du hva jeg mener :)

Skrevet

vi har sånne : ) men jeg finner ingen bolter på bilens gulv, volgswagen passat 96 mod, det er en bolt som bilselen ner festet i, men det er nærmest døra, i midten av bilen er det ingen bolter. setene sitter i skinner og skinnene er sveiset fast, finner ingen bolter på dem.......

vi planlegger å kjøpe ny bil, og jeg vurderer om vi skal gjøre noe med den bilen vi har for å tilpasse til to barnestoler eller om vi skal vente til vi får ny bil med å sette minstemann i større sete..........(nå har han maxi cosi uten base)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...