Gå til innhold

Noen her som har vunnet i lotto/vikinglotto eller joker??

Anbefalte innlegg

Jeg ligger syk hjemme...klarte å komme meg en liten tur i butikken i dag, hvor jeg kjøpte vikinglotto, lotto og joker :) Så nå skal jeg trøste meg med et par millioner på konto var planen ;)

Lurer i den forindelse på om noen har vunnet noen gang? Satser på en voldsom nybegynnerflaks jeg da ;)

Fortsetter under...

Nei, men hadde vært glad for 14 000 kr og da :) Men kunne trengt meg et par millioner eller 3....da skulle jeg kjøpt meg et drømmehus-kunne godt fått 4-5 og, for da kunne jeg blitt helt gjeldfri. Så en svensk familie som vant 120 mill (hvis det ikke var mer)....så mye ville jeg ikke hatt selv, da måtte jeg i så fall gitt bort MASSE!

Åh, ja - hadde vært fantastisk å vinne masse masse penger!!!:) :) :)

Da ville jeg også kjøpt hus!:)

Vi har fast rekke vi, men har ikke funket så bra siden de 14.000... Men er jo lov å håpe;) Lykke til, hehe:)

Annonse

Ei i klassen min vant 68 000 kr for 1 eller 2 uker siden, hun var kjempeglad men skulle nok ønske at det var 7 rette og ikke 6+1 :)

Og søskenbarnet mitt vant 2,5 mill for noen år siden:)

Selv har jeg aldri fått mer enn minstepremien:) Men samboern min vant 19 000 kr på v75 en gang:)

Annonse

Jeg vinner mye i mine drømmer og ;)

Men det er jo noen som vinner da-så hvorfor kan ikke det være meg??? Vinner ikke uten å spille i alle fall.

Så nå venter jeg på telefon fra norsk tipping, kanskje både onsdag og lørdag :) Skikkelig realistiske drømmer ;)

Vinner bare sånne småbeløp.... Men i dag går jeg for storgevist i ekstra :S:S:S:S Hahahah! Men vinner aldri i drømmene mine... Fantasere fælt om hva jeg skal gjøre vis jeg vinner penger :D

Håpe det blir meg en dag :D

For mange mange år sida så vant eg 5000kr på flax lodd, det hadde ligge nokon dagar i lommeboka mi, og bare nokon dagar etter på så vant mannen min 5700kr på lotto!!

Men dei pengane gjekk i det store sluket gitt hehe

Eg satsar også altid på 7 rette, og når eg da drømmer om det så finner eg ut at eg trenger egentlig å vinne 7 rette tre lørdager på rad el noko i den duren hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...