Vinden blåser Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Har nå vært inne å vekket opp jenta vår.. fra å normalt sett våkne opp 4 ganger på kvelden pluss en 2-3 ganger om natta har ho nå sovet i 12 tima med kun å våkne opp EN gang tidlig igår kveld... det vil si at ho har sover TI timer I ETT STREKK!!!! Hva i alle dager er det som har feilet ho??!!??? Skal sies at ho er 7 mnd og vi har akkurat drevet på å puppeavvenne ho..var egentlgi pappan sin tur til å prøve å få ho til å sove når ho våknet opp i to tiden inatt... (pleide normalt sett å komme over i vår seng da) men hva gjør ho nå når det var han som skulle prøve lykken?? DA SOVER HUN GJENNOM HELE NATTA!!! var livredd for at noe var alvorlig galt,så har sjekket ho flere ganger iløpet av natta..hehe..til slutt måtte eg ta i ho for å sjekke at ho reagerte,noe som resulterte i at ho våkna...heh..
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 hehe ja;) er d ikke merkelig...her håper vi at de sover lenge og så når de gjør d så blir vi bekymra for d og;) min gutt på snart 6mnd sov i 11.5t i strekk og for første gang i natt.....og d var litt rart...var pappaen som skulle få han til å sovne og ta han her og... jeg la meg på eget rom og d tror jeg gjalp så nå vurderer jeg å flytte mini på eget rom i stedet;)
Vinden blåser Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 her har frøkena ligget på eget rom i noen måneder allerede...(vegg i vegg) fantastisk deilig å ikke ha en unge på rommet..hehe... koselig med samsovingen under ammingen og alt slikt,men nå er vi ferdig med nattepuppen...så nå skal vi ha inn vanen om å sove gjennom natta.... men ho må jo stå opp i rett tid slik at vi får i til sengs om kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå