Gå til innhold

noen som har/har hatt influensa i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går begynte det hos mannen min (som er hjemme i pappaperm), og nå kjenner jeg meg ikke helt god heller ... Å hjelp.

Om noen har hatt det, hvordan har sykdomsforløpet vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde influensa forrige uke. Startet natt til mandag på alle 3 her.

Mandag fikk samboer tid hos legen og fikk Tamiflu. Tirsdag fikk jeg og lillegutt fortsatt ikke tid hos lege, men fikk dra til en lege jeg kjenner senere på tirsdagen, men for sent å begynne med Tamiflu da. Så fikk bare gå sin gang. Hadde høy feber fra mandag til torsdag. Verk i hele kroppen. Vond i halsen, hodet og forkjølelse kom fra onsdag til søndag. Følte oss så og si friske på søndag, en uke etterpå.

GOD BEDRING!!:) Influensa'n er noe herk, og hørte den var litt ekstra kraftig i år...

Skrevet

Er på vei til å gå over her.

Hatt det 1,5 uke.

Begynte med litt groms i halsen på morran. Litt svimmel midt på dagen. Kl 4 var jeg helt ødelagt og frøys i varmen. la meg 8 på kvelden, Og hadde en helvetes natt med frysing,svetting,verking i kroppen og høy feber. Forsatte par dager. Så begynte nysing og hoste. Og nå sitter hosten igjen

Skrevet

ja her har vi ligget hele helga. Største på 2 fikk den onsdag,eg fikk den fredag og minstemann på 9 mnd fikk den søndag.Feber,skikkelig hoste og elendig matlyst. Største er i barnehagen igjen idag,håper hun ikke får tilbakefall,men eg er ikke i form enda og minstemann må nok streve noen dager til ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...