Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har enda ikke kommet til verden, og det er 9 uker til termin, men vi har INGEN navn i det hele tatt.

Vi vet bare at mellomnavnet enten skal være Daniel eller Andreas.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Andreas best. Forslag:

Emil Andreas

Johan Andreas

Kasper Andreas

Ludvig Andreas

Petter Andreas

Peter Andreas

Peder Andreas

Mads Andreas

Henrik Andreas

Fredrik Andreas

Håkon Andreas

Skrevet

Jens Daniel

Bo Daniel

Jo Daniel

Mikael Andreas

Filip Andreas

Max Daniel

Skrevet

Mikael Andreas, Max Daniel & Kasper Andreas likte jeg! :)

Noen flere?

Skrevet

William Andreas

David Andreas

Elliot Andreas

Daniel André - her får du jo begge nesten :)

Raymond Andreas

Eliah Andreas

Skrevet

Mads Daniel

Kim Daniel

Bendik Andreas

Isak Andreas

Emil Andreas

Fillip Andreas

Markus Andreas

Mikkel Andreas

Martin Andreas

Skrevet

Daniel syns jeg virkelig ikke er noe fint mellomnavn. andreas kan gå med et kort navn foran

Theo Andreas

Ludvig Andreas

Tim Andreas

Jon Andreas

Erik Andreas

Ole Andreas

Oscar Andreas

Carl Andreas

Skrevet

Her var det mange fine forslag!

Debatt, Trym Daniel er drømmen, faktisk, men ei venninne har en sønn som heter Trym, så da syns jeg det blir merkelig å kalle min egen sønn det samme :/

Skrevet

Jeg stemmer for kun Daniel. Fint og enkelt navn:-)

Skrevet

Ja, Daniel er veldig fint alene, syns navnet er utrolig fint, men fordi det er oppkalling vil jeg gjerne ha et navn foran/bak også, som lillemann skal bruke som "sitt" eget, på en måte.

Vil helst bruke Daniel som mellomnavn, men det er så sinnsykt vanskelig å finne noe jeg liker når jeg liker navn som Trym, Storm, Felix, Colin, Vetle. Navnene er navn jeg liker, men av de navnene er bare Storm og Felix aktuelle.

Skrevet

Daniel Matheus/Matheo

Daniel Johannes

Daniel Mathias

Daniel Tobias

Eller går ingen av dem?

Jeg bare spør ut i det blå jeg nå altså. Trenger å oppgjøre meg litt hva som passer og ikke.

Skrevet

...............Daniel Andreas :)

Skrevet

Jeg vil bare si at både Andreas og Daniel er to kjempe fine navn. Jeg venter gutt selv og står bom stille. Alle navnene jeg likte liker ikke min samboer. Tildels fordi noen navn blir fort knyttet til andre med samme navn. Men jeg har et navn som jeg var fast bestemt på lenge før jeg ble gravid.

Oliver Andreas. Man må smake litt på det først men jeg syntes det er kjempe fint.

Jeg får ikke brukt det selv da :( men kanskje du liker det? Eller? :P

Lykke til med valgene allikevel:)

Skrevet

ser du har fått mange forslag. og mange var fine. men å sette sammen to bibelske navn syns jeg blir kult om foreldrene er kristene, men ikke ellers.

både andreas og daniel er pene navn. ville hatt ensavelsesnavn foran, for de er så stødige i seg selv. f.eks glenn andreas, lars andreas.kim daniel. men kjenner ei som har en gutt som heter ole andreas, og det klinger bra. hun bruker begge navnene.

Skrevet

Heine Andreas

Ask Daniel

Asle Andreas

Mikkel Andreas

Heike Andreas

Syver Andreas

Karl Daniel

Finn Daniel

Skrevet

Vanessa: Oliver har jeg alltid likt, det er utrolig fint! Og det passet jo med Andreas også :)

mamman til elias&emma+spire:)

Jeg har tenkt på det samme, det blir liksom litt merkelig med to bibelske navn, og hverken jeg eller BF er kristne overhode.

Har tenkt litt på det med enstavelsesnavn og å bruke begge til vanlig, men jeg finner liksom ikke helt noen jeg syns er UTROLIG fine :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...