Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja, Daniel er veldig fint alene, syns navnet er utrolig fint, men fordi det er oppkalling vil jeg gjerne ha et navn foran/bak også, som lillemann skal bruke som "sitt" eget, på en måte.

Vil helst bruke Daniel som mellomnavn, men det er så sinnsykt vanskelig å finne noe jeg liker når jeg liker navn som Trym, Storm, Felix, Colin, Vetle. Navnene er navn jeg liker, men av de navnene er bare Storm og Felix aktuelle.

Jeg vil bare si at både Andreas og Daniel er to kjempe fine navn. Jeg venter gutt selv og står bom stille. Alle navnene jeg likte liker ikke min samboer. Tildels fordi noen navn blir fort knyttet til andre med samme navn. Men jeg har et navn som jeg var fast bestemt på lenge før jeg ble gravid.

Oliver Andreas. Man må smake litt på det først men jeg syntes det er kjempe fint.

Jeg får ikke brukt det selv da :( men kanskje du liker det? Eller? :P

Lykke til med valgene allikevel:)

ser du har fått mange forslag. og mange var fine. men å sette sammen to bibelske navn syns jeg blir kult om foreldrene er kristene, men ikke ellers.

både andreas og daniel er pene navn. ville hatt ensavelsesnavn foran, for de er så stødige i seg selv. f.eks glenn andreas, lars andreas.kim daniel. men kjenner ei som har en gutt som heter ole andreas, og det klinger bra. hun bruker begge navnene.

Vanessa: Oliver har jeg alltid likt, det er utrolig fint! Og det passet jo med Andreas også :)

mamman til elias&emma+spire:)

Jeg har tenkt på det samme, det blir liksom litt merkelig med to bibelske navn, og hverken jeg eller BF er kristne overhode.

Har tenkt litt på det med enstavelsesnavn og å bruke begge til vanlig, men jeg finner liksom ikke helt noen jeg syns er UTROLIG fine :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...