Gå til innhold

Hva tenker dere om drapet på Haugerud? Av gjenglederen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva jeg syns?

Hva skal jeg synes?

Er det ikke slik sånne folk oppfører seg a?

Herlig ærlig, bedre at de driver å angriper og dreper hverandre, enn oss andre.

Er jo ikke noe nytt dette her, hva med måten Hell Angels og Bandidos bråket jo forferdelig med hverandre for noen år siden, 10 år siden eller noe. Mener det var i drammen de drev å bråket å tente på no klubbhus og greier jeg.

joda...syns vel ikke det er så bra at det som blir sett på norges farligste mann sitter i mitt borettslag på sandaker på åpensoning.... for å så ta livet av andre..

blir litt redd for hvem som ellers sitter inne der... siden det er jo i det borettslaget min 10 åring og 7 åring leker ute!!!

Håper han får forvaring...eller noe, for det er jo ikke bra at dette skjer da...

utover det syns jeg vel at gjengmiljøer bør ordne opp seg immellom på annet vis da...men vi rår vel ikke over det... derfor bør de holdes under oppsikt...

Det blir jo holdt et ekstra godt øye til dem, men politiet har jo mye annet å ta seg av også.

Syns det er skummlere med alle disse man ikke vet om jeg da, vet man at noen er kriminell, da kan man jo unngå dem.

Annonse

ikke bra de dreper hverandre.

Men bedre at en morder, dreper en annen morder, enn at de flyr rundt å dreper uskyldige.

Du vet at for å komme inn i slike ekstreme gjener, så må man voldta og drepe?

Men trist for barna da, men når man velger å gå inn i et slikt miljø, så vet man hva man går til. Å hadde han vært en god far, så hadde han ikke tatt en slik risiko.

Hva om noen skulle ha kidnapet barna hans for å ta hevn på han. De risikerer jo faktisk sånt. De syns tydeligvis risikoen er verdt det.

jeg syns ikke de blir hold godt nok under oppsikt...siden disse tingene skjer...

og i boretslaget mitt får vi ikke beskjed om at det er drapsmenn som vandrer rund på soningen.. (de er jo ute på området sammen med oss jo... de ser på barna leke... de er "frie" og kan derfor gå å drepe..når de måtte ønske det) vi trodde det bodde ikke-farlige kriminelle der!!

en annen ting er at liv er liv... og det er ikke greit å ta liv uansett....

Som jeg sa, i o med at politiet har mer å ta seg til, har de ikke mulighet til å sitte å følge med på disse hele tiden.

Det er forlite politi og forlite penger til at de har mulighet til det.

Du vet, dere kan altids flytte.....

ja det kan vi.....(flytte) men jeg er av den oppfatning at tung-kriminelle og drapsmenn skal sitte i fengsel!!!! slik at barna og lovlydige kan bo der de ønsker... ikke omvendt!

(som nevnt ble vi ikke informert om åpensoningen før etter at vi flyttet hit, og da fikk vi beskjed om at det ikke var farlige mennesker som bodde der..kun småkriminelle...)

Men det er jo ikke politiet sin skyld, at de blir frifunnet i retten.

Helt ening med deg at tung-kriminelle og drapsmenn hører hjemme i fengsel.

Utorlig dårlig gjort at dere blir rett og slett jugd til.

jeg er sammen med en fra Bandidos,og ja dem kan være helt jævlige mot hverandre .Man skal ikke vanke i hverandres område liksom ,alt handler om makt og dop.Men alle er ikke sånn jeg har vært nøytral og har vært på fest med både .H.Angells og Bandidos.Da har dem hatt halve lokalet hver .

Annonse

takk til deg 9.57

fikk litt hetta idag tidlig da jeg så blokka mi på tv... med opplysningen at her bodde han på åpensoning.... ble litt skremt ja. tenker litt på hvem som ellers bor der?? men de har vel taushetsplikt som alle andre, for å skåne sine klienter/fanger osv...

Bare informerer om at J hadde en datter på rundt året, så who knows, kanskje kona hans er her inne :-) Og selvom man forsåvidt kan si hva man vil så er det enkelte ting som "bra de knerter hverandre" eller hva det nå sto litt sånn unødvendig.

Når det er sagt, så syntes jeg at det er helt forferdelig. Tilbake sitter det en ung mor med tre barn, to store gutter som kan lese om alt i avisene og ei lita jente - som aldri får se pappaen sin igjen. Jeg syntes det er brutalt, rett & slett.

Og du forresten, Anonym 09.15..

"Du vet at for å komme inn i slike ekstreme gjener, så må man voldta og drepe?" <-- hvor i helvete har du fått det fra??! Filmer på TV eller??!

Det stemmer IKKE på noen som helst måte!! Og jeg syntes du skal være forsiktig med å slenge ut slike ting. Seriøst.

Hehe, du mener det? Jeg har en barnefar som er i det miljøet der. Jeg kjente også drapsofferet i denne saken personlig. Så jeg vet hva jeg snakker om, og jeg har ALDRI hørt at man må voldta og drepe for å bli medlem av hverken A eller B gjengen eller Young Guns iallefall.

Det er ganske grov påstand du kommer med.

Jeg synes det er helt for jævlig, fikk helt vondt inni meg da jeg hørte det. Selv om han sikkert var kriminell, er det mange som var glad i han bla hans barn. Uff...

Må innrømme at jeg er sykt glad for at jeg ikke bor på den kanten, er mange fine steder der og, men mye dritt som skjer. Har aldri noensinne opplevd noe sånt i nærheten av der jeg bor, heldigvis.

Så lenge disse kriminelle tar livet av hverandre, i stede for hvem som helst, så er det samme for meg.

Problemet er jo bare at det sikkert står 10 andre klar til å overta hans plass.

Sperr dem inne alle sammen, å kast nøkkelen.

Blir som på vgs, var en fyr som ble banket brutalt opp på vei til skolen. Flere av jentene i kl grein over at dette var så forferdelig, fordi han var jo så snill og grei. Joda kjempe snill, på røykehjørnet uka får så skrøyt han av at han hadde banket opp en annen kar.

Så det han ble utsatt for var jo rett og slett en hevnaksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...