Caaath_ Skrevet 19. januar 2009 #1 Del Skrevet 19. januar 2009 Har nå en brio kombi 2008. Men, er så lei av å ta den inn ut av bil. Har ikke stasjonsvogn, og må derfor ta av overdelen. Og jeg har lyst på en lettere og enklere vogn, siden jeg transporterer den ganske mye. Jeg synes også at briovogna er litt smal. Ser ut som han sitter så ukomfortabelt i den. Den er så smal i forhold til simo sine combivogner. Lurer defor på å kjøpe reisetrillen fra simo. Men, det står også mellom quinny speedy og emmaljunga scooter. Problemet med quinny er at den er dyrere enn scooter og reisetrillen, så jeg lurer på om den er verdt pengene? Hvilken av disse tre ville du anbefalt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139480385-noen-som-har-erfaringer-med-simo-reisetrille-485/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky_mom Skrevet 20. januar 2009 #2 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har hatt simo 485 og har emmaljunga scooter. Anbefaler helt klart sistnevnte. Gutten min var 18 måneder da vi prøvde simoen, og allerede da var den for kort til at han kunne ligge behagelig i den. Dette er et halvt år siden, og han var på 2-årskontroll idag og ble målt til 90 cm... Jeg syntes også at sittestillingen var for tilbakelent, og at vogna var klumpete og tung både "utpakket" og sammenlagt. Scooteren derimot er både lillegutt og jeg kjempefornøyde med. Han har god plass i den, og liggestillingen er helt perfekt for han, han liker ikke å ligge helt flatt. Scooteren er også nett, lett og kompakt, og kul å se på ;-) Speedy har jeg ikke prøvd, men kunnet tenkt meg å prøvd ut den også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139480385-noen-som-har-erfaringer-med-simo-reisetrille-485/#findComment-139481605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2009 #3 Del Skrevet 20. januar 2009 helt klart et av de dårligste vognkjøpene mine! Anbefaler deg ikke simo reisetrillen! Den rister mye, og har dårlig komfor både for barnet og for den som triller. Jeg kjøpte den fordi den var romslig og god plass til pose, det var vel det eneste jeg likte med den! Virker enda tyngre enn enn vanslig sportsvogn pga hjulene! Solgte den videre etter bare et par gangers bruk. Ser stadig nesten helt nye til salgs på finn .. man kan jo spørre seg hvorfor?!?! Ang quinnyen har jeg ikke prøvd den selv, men hun jeg kjenner som har den er kjempe fornøyd med sin. Er lufthjul på, noe som gjør at vognen "triller seg selv" mer enn hjul med luftkanal eller plast! Den nyeste modellen har bedre sittestillinge enn den tidligere, og barnet sitter godt oppreist! Mitt råd til deg om du vil ha en vogn du kan bli fornøyd med er å virkelig tenke igjennom hva du skal bruke den til! Som du sier så er d mye inn og ut av bil. Da ville jeg selvsagt tenkt på tyngde på vognen! og ellers ville jeg prioritert gode hjul, ettersom det har såååå mye å si for hvordan vognen er å trille! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139480385-noen-som-har-erfaringer-med-simo-reisetrille-485/#findComment-139482655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå