Gå til innhold

Noen som kan annbefale en høstpose til meg ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Teutonia mistral s og vil gjerne ha en høstpose til denne. Har en voksipose nå (med knyting) og kunne kanskje kjøpt en sommerdyne til denne...men jeg har så lyst på noe nytt:). Kommer nok først til å se om jeg finner noe brukt. Jeg kunne jo også sydd en selv men hva skal jeg bruke da ? Vanlig dyner ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den boble posen fra voksi, den er jeg veldig fornøyd med, den virker ikke for varm, her hvor jeg bor så har det ligget på ca +5 nå i evigheter og hun er akkurat passe varm når hun våkner! Hun ligger i bare bukse og ulljakke når det er så mildt. Men når det var -5 her for en stund siden, da hadde jeg på henne ekstra dress utenpå!

Dessuten kom den ut som best i test på tv2 hjelper deg!! den var ikke med i testen men de sa på slutten at den kom like bra ut som vinneren;)

Skrevet

Hei

Enig med mamma`n til tre. Jeg har også Voksi urban posen og er kjempefornøyd. Barnet kan ha den i mange år så den er super. Jeg ble fornøyd da jeg så jeg hadde kjøpt testvinneren i posetesten:)

Skrevet

okey..så den nye voksiposen er ikke like vam som den gamle da ? han har jo bare på seg ullundertøy på seg fram til det er ca 3-4 minusgrader. Han er varm av seg. Men da får jeg se om jeg finner noen brukt av de :) har sett på de på dotrdot..de er veldig søte :)

Skrevet

Voksi Urban er absolutt en vinterpose; den er av ull og dun og

er varm i mange minusgrader. Bruker bare ullbukse og en litt tykk jakke (den er litt kort øverst) og da er han varm i mange minusgrader.

Skrevet

Ja det var det jeg tenkte også...tror nok gutten min blir altfor varm i den til høsten..når det er opp imot 10-15 grader noen ganger. Tror heller jeg prøver meg på en ertepose da :)eller så har teutonia vogna en egen all-around pose. Den var ikke så dyr heller. 600 kr tror jeg.

Skrevet

lammeskinn regulerer jo varmen eller været. så den kan jo brukes helle året. jeg bruker varmoggo.com sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...