Gå til innhold

Blir gaaaaal - finner ikke bamsekostyme eller bamseører til 2 åringen !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet mange er for å sy drakt selv, men jeg kan ikke sy og ikke er jeg i form til å gjøre det heller.

Søker og søker på nett hvor dem kan selge noe, men det dem har alt annet enn bamsedrakt. Fant en til 400 kr, men har litt lyst å dra og se på den enn å se et dårlig bilde og betale så mye.

Var ei som tipset meg om bamseører på IKEA, men jeg finner ikke noe på nettet og jeg la ikke merke til slike ting da jeg var der på lørdag.

Noen som har råd og tips ???

Vil ha dette ordnet i god tid enn å sitte her dagen før og ikke har drakt til gutten min.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har en brun lue til gutten vår som det er bamseører på. Kjøpt på H&M for en stund siden. Blir varmt inne da, men...

Skrevet

Kikket på barnegarderoben nå - var ikke så mange kostymer dem hadde, men prisen var ikke så gærn.

Irriterende at det er så vanskelig å finne en bamsekostyme :o(

Får ta meg en tur på butikker fremover og se om dem ihvertfall har bamseører så jeg får jeg finne brune klær......

Skrevet

Ikea furuset har bamseører i barneavd, vet jeg. Ellers har h&m minniemus-hårbøyle, hva om du fjerner den lille sløyfa?

hvis du kan strikke, så kjøp pelsgarn, og strikk en vest med en liten hale på (store pinner - går kjempefort). Pelgarn har de feks på Stovner, hvis du bor i nærheten.

og husk ansiktsmaling!

Annonse

Skrevet

Hadde gjort det veldig enkelt og billig om jeg var deg.. Finner du ikke bøyle med ører kan du bruke ei lue eller en vanlig hårbøyle og sy på noen ører.Evt lime på.

Ta på ei brun strømpebukse eller kosebukse og en brun genser.Sy på et sammenkrøllet garnnøste eller noe som hale og bruk litt ansiktsmaling.(bare litt brunt i kinnene og ei lita sort snute eller noe?)En liten rød kortbukse med seler hadde jo også vært søtt over da!

Vet jo ikke hva han skal kle seg ut til,men regner med at det er til karneval i barnehagen eller noe?Jeg syns ikke det er nødvendig å legge så mye penger i det..Og husk også at for en sånn liten tass så er det viktig at det er behagelig å ha på seg.Masse ferdig utkledningstøy er enten VELDIG stivt,eller VELDIG varmt...

Skrevet

Det er et veldig godt poeng. Det er ikke så moro med kostymer man ikke kan bevege seg i, eller man koker i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...