monca*84*j12 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 En jeg kjenner har forelsket seg så veldig i navnet Engla? Det er i utgangspunktet svensk.. Jeg syntes kanskje det blir litt for søtt... ka dokke syntes?
Vannmann35 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Tenker jo på tragedien i Sverige, hun jenta som ble drept - hun het Engla. Synes ellers det er et litt sjarmerende navn, men vet ikke om jeg kunne valgt det - kanskje litt for sært...
monca*84*j12 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 jeg vet, det var vel derfra hun fikk det.. tragisk ulykke... skjønner ikke hva folk tenker på altså.. Men navnet i seg selv er jo veldig søtt.... Liker det mer og mer, men kunne aldri brukt det.....
ma-85 Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Den jenta som ble drept ja... Synes ikke det er særlig pent uansett. Høres ut som man ønsker seg en engel (altså at ungen skal dø...)
bibbedi bobbedi boo Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 jeg synes det er nydelig jeg for meg handler ikke engler om døden, engler er ikke døde folk, det er vakre omsorgsfulle vesener men ville ikke kalt mitt eget barn for det riktignok hehe
septemberpiken Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Helt greit navn, men for søtt til at jeg skulle kunne bruke det selv, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå