Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UKE 1: 67,8 kg

90 cm magemål

UKE 2: 66,1kg

Finner ikke målebåndet=(

UKE 3: 66,0 kg

Finner fremdeles ikke målebåndet

Ikke nedgang som ønsket, men nå er det ny uke, nye muligheter! Intet snop her i huset denne uka, og magrere middager!

Gjest nyttårsløftet

Veel... ikke riktig i gang, he he, idioptisk å starte et nytt år med å være premenstruell.

Men nå har jeg vent magen til normale porsjoner, godterispisingen er betydelig mindre, så startvekta mi er 80 kg=) Vil ned minst fem, gjerne 8-10. Fem først, så får vi se...

Må huske å veie neste mandag =)

Jeg veier meg aldri på mandager, det er for tett oppi helga :-S

Og jeg har vært på forsinket julebord i helga, så det ble mange kalorier i form både mat og drikke!

Veier meg på torsdager, forrige torsdag glemte jeg så jeg er litt spent på hva det blir denne uka.

Har enda ikke veid meg men kjenner at julekiloene slettes ikke er borte enda nej. De er sikkelig stae og selvom jeg er langt inne i ketoseverden så er buksene like trange og ekle. usj.

Jaja. Har vært flink og kommet i gang med treningen igjen da og sitter på sofaen helt pumpa etter en step/styrke time!

God uke til dere.

Forrige mandag: 70,3kg

Idag: 70,0kg

Endelig gått litt ned hvertfall..hadde litt problemer med å gå litt oppover de siste to veiingene..enda jeg skeiet ut med smågodt på søndagskvelden:( mistet litt motet noen dager etter nedturen.men ble litt glad idag,så får håpe det går nedover no da:)begynt å trene å nå.20-30min på ellipsemaskina daglig nå frem til jeg melder meg inn på 3t:)

cm forandrer seg ikke stort.snakk om 0,5-1 cm i uken til nå:( håper det også vil bedre seg nå..

Annonse

Start vekt 78 kg.. 1.1 09

Nå 76,5kg 22.0109

helt greit har ikke vært så flink sist uke,

Full sjerpings nå, har begynt å trene nå denne uka, så forventer ikke så mye nedgang enda, før d har godt litt tid, men jeg skal greie dette, til slutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...