Gå til innhold

Har begynt å grue meg...

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt tredje barn. Har aldri gruet meg til fødselen.

Nå begynner jeg å bli lei av å vente og har begynt å grue meg veldig også.

Redd for å revne. Redd for at det skal gå alt for fort... Jeg vil heller holde på lenge og at alt går bra en en styrfødsel og revne og bli helt ødelagt..

Hva tenker dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139479154-har-begynt-%C3%A5-grue-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også begynt å grue meg den siste uken. Har ennå 4 uker til terminen, ,men synes plutselilg den er altfor nært forestående. Samtidig som jeg er drittlei og gleder meg til å bli ferdig med ruginga... Klarer liksom ikke helt bestemme meg for om jeg vil bli ferdig fort eller om jeg vil vente noen uker ekstra;)

Godt å høre at andre også er bekymret for å revne. Jeg sa det senest i går at jeg gruer meg ikke til selve fødselen, for den VET jeg blir vond, men jeg har hørt om så mange som har revnet noe innmari. Jeg har hatt rifter et par ganger tidligere og syns det var vondt nok etterpå.

Men jeg har hørt at hvis man prøver så godt man kan å IKKE presse før jm sier det så pleier det stort sett å gå bra. Får bare krysse fingrene:)

Jeg også! Venter nr.3 og har hatt greie fødsler uten komplikasjoner. Har innbildt meg at dette går helt greit. Innser at jeg likevel har fortrengt endel av smerten, for det er jo ikke akkurat behagelig å føde! Velger å fortrenge det litt til. For seint å gjøre noe med uansett nå, og blir ikke bedre om jeg gruer meg for mye på forhånd.

Lykke til alle sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...