Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har øvd på grøt siden romjula, men det er vanskelig syns snuppa... Hun er 4,5 mnd og får mme. Tror ikke hun syns det er så innmari godt heller, for det går bedre med fruktpure. Kunne godt ha venta litt med grøt, men hun drikker så lite mme for tida (har ikke tid til å drikke like mye som før tror jeg ;o) så vi vil prøve å gi henne litt grøt nå.

Storesøster var en grøtgrams, så jeg blir så overrasket over at ikke lillesøster er det! Noen som vil dele noen erfaringer? Eller komme med tilvenningstips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi grøt sammen med fruktmos, når lillegutt var lei av grøt, tok jeg først grøt på skjea, så duppet jeg tuppen av skjea i fruktmosen. Da gikk det ned på høykant.

Har du prøvd Hipp grøten fra 4 mnd med banan og fersken tror jeg.. Den blandes med vann, og mini elsket den.

Skrevet

vel - har ingen tilvenningstips å komme med, ettersom snuppelure brakk seg og kastet opp en mengde lunka gøgg etter en teskje maisgrøt i dag. (Dag to av tilvenningsprsjektet). Venter noen dager og prøver igjen med hirsegrøt, skal visst være bra.

Skrevet

MIn lille gutt elsket også Hipp risgrøten med banan og fersken, ble rasende hvis neste skje ikke kom raskt nok, hehe... Men, tenkte at jeg kanskje ville gjøre meg selv en bjørnetjeneste ved å gi ham såpass søt grøt, da vil han kanskje ikke ha andre ting senere som potetmos og moste grønnsaker? Vanlig risgrøt vil han ikke ha i hvert fall! ;-)

Skrevet

Mini elsker alle typer grønnsaker nå hvertfall (10 mnd) var ikke sånn superbegeistret for moste poteter og gulerøtter når han var mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...