Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jeg er visst gravid, jeg!

Fikk en nesten helt usynlig strek på stripstest og en negativ CB digital i dag tidlig, men er kvalm og guffen og litt nevrotisk dessuten, så testet igjen i kveld. Og nå er både digital CB og quick response tydelig positive! Moro, moro, moro!

Nå må den/de bare klamre seg fast i en åtte-ni måneder, så blir dette så bra så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Skrevet

Så flott! Håper jeg er like heldig som deg og dere senere i uken. Lykke, lykke til!

Skrevet

Gratulerer masse til dere!!!

Satser på at Januar blir Baby-måneden med stor B... :)

En god start på året!

Skrevet

Å så bra!

Gratulerer så mye, klart den/de klamrer seg fast ;-)

Skrevet

GRATULERER! Så moro!

Jeg testet igår på dag 14, testen var negativ dessverre. Ennå har mensen ikke kommet, så jeg slipper ikke håpet helt ennå...............selvom det ser dårlig ut. Men tester kan jo ta feil, og det kan jo ha vært for tidlig???????????nOEN SOM HAR ERFARING med at testen har slått ut senere?

Uansett, jeg er glad på dine vegne!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE :):):)

Skrevet

Gratulerer så mye Shute!!! Jeg skal i gang med IVF i denne syklusen, så nå ble jeg virkelig optimistisk :D

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen. Jeg kommer nok til å ha hjertet litt i halsen helt til vi har vært på ultralyd om noen uker, men gøy er det. For første gang litt deilig å være kvalm. ;-P

Skrevet

Ja IVF er tingen om en vil bli raskere gravid :-)

Gratulerer så mye shute, dette var gode nyheter !!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! For en deilig følelse d må være å se krysset på testen komme fram :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...