Gå til innhold

Hvordan få frem ansiktet og bli kvitt dobbelthaka?U/T

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dytt

Jeg har alltid hatt dobbelhake, og jeg er drittlei... Har ikke noe problemer med å operere meg, men det jeg tenker på er om jeg må gå med sånn bånd under haka og over hodet i ukesvis etterpå. Når skal jeg liksom få tid til å operere uten at hele verden får vite at jeg har gjort det? Ikke så ofte en har mange ukers ferie i strekk, liksom.

Kan ikke noe om oprasjonen, for jeg lever heller med dobbelt haken, enn å legge med unødvendig under kniven.

(Må legge til at jeg synes andre har rett å velge det som passer dem da, er bare at jeg har skrekk for slik, så skal jeg opereres så må det være livsviktig)

Men, i o med at man bare blir kvitt dobbelt hake med oprasjon, så kommer jo folk uansett til å vite/skjønne at du har operert deg så ikke noe vits i å prøve å skjule det.

En av grunnene til at jeg vil bli kvitt dobbelthaka er jo fordi jeg ikke har særlig godt selvbilde fra før. Og jeg tror ikke det vil føles særlig bra for meg å gå rundt med noe sånt rundt hodet. Greit nok med de folka jeg kjenner, men alle folk rundt meg på rema og sånt, de trenger jo ikke gi meg all den unødvendige oppmerksomheten ;-)

Kommer jo aldri til å gjøre det, for jeg er for pyse til det. Fint å drømme om da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...