Gå til innhold

Tatt 3 mnds vaksine idag..når symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter vaksinen kan de reagere? Foreløpig er det ingen reaksjon (bank i bordet).. men har kjøpt febernedsettende just in case.

Han er like blid og fornøyd som alltid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsesøster sa at man ville merke det nærmere kvelden... Og gutten min fikk den lille julaften (!!!) tidlig på formiddagen. Jeg var så bekymret for at han skulle bli dårlig, men pustet ut da kvelden passerte og han var like blid. Bare litt ekstra søvnig.... Høres ut som din også har sluppet noen plager, da :-)

Skrevet

Snuppa ble skikkelig slapp / dårlig matlyst i over en uke etter vaksinen, og d startet samme kveld...

Skrevet

Lillegullet her fikk feber om kvelden (ca 5 timer etter vaksinen). Gikk opp 39.6 i tp. Fikk en Paracet og dagen etter var hun helt fin igjen..:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av helsesøster av symptomene kunne komme 4 timer etterpå. Nøyaktig 4 timer etter ble lillegutt plutselig veeeldig trøtt, og før jeg visste ordet av det var han sovnet i armene mine (noe han aldri gjør lenger). Jeg tenkte "hurra", han ble bare trett. Men på kvelden ble han veldig sutrete. Jeg tenkte han bare var trøtt, men da jeg skulle legge han og gi nattpupp var det full krise. Så da gav jeg en paracet (helsesøster sa jeg kunne gi hvis han gråt, for da hadde han sannsynligvis smerter), og han sloknet når den begynte å virke. Etter det merket jeg ingenting.

Skrevet

Takk for svar :)

Han er like fin i dag... ingen feber verken i går eller i dag. Får håpe 5 mnds vaksinen går like fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...