Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har babyer på 6-7 mnd, hva slags grøt gir dere? Er det sånn at dere bytter på å kjøpe inn forskjellige typer grøt, eller har dere forskjellige typer stående og bytter på fra dag til dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid gitt forskjellig grøt til de forskjellige grøtmåltidene per dag. Fordi jeg tror at ved å variere blir han ikke så fort lei.. Han har spist grøt 3 ganger om dagen i flere måneder, og da forskjellig grøt til hvert måltid. Har alltid rundt 4 forskjellige grøter i skapet. :-)

Skrevet

Høres lurt ut. Hvilke grøttyper har du stående! Skal jeg reise og shoppe i morra :)

Skrevet

Vi har to stående: En som det skal være morsmelk i og en uten (alt etter om jeg rekker å pumpe) :)

Skrevet

Min på nesten 7 mnd får to ulike typer til de to grøtmåltidene hun får hver dag. Prøver også å kjøpe forkjellige typer hver gang jeg handler så hun ikke blir lei + at jeg tror det er bra at hun får smake forskjellige smaker.

Skrevet

Småfolk sine 6 mnd grøter er veldig populære her, en jeg kommer på i farta er Havregrøt med eple. Hipp har også en veldig god 6 mnd grøt, men den er vanskelig å få tak i. Pakningen er rosa og den er med eple og pære.

Nestle har en havregrøt med Banan og Aprikos som gullet liker godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...