Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 sitter her så stolt da, tok min første menopur sprøyte på ett bein og med øya igjen. gubben sto og lo. hehe men det gikk da bra. så håper virkelig på en spire nå....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 hva er menopursprøyte? men nål e nål og du har vært flink;)
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 hei menopur sprøyte er hormoner, jeg har begynt med det oxo, etter ikke pergotime hjelper. det skal hjelpe til og modne litt egg. så vi får se i morgen(onsdag) om eggene er store nok til inseminering. klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 ok:) jeg går også på pergo..hvor lenge gikk du på det før du begynte med denne sprøyten?klem tilbake
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 hei, jeg gikk på 3 kurer og do av dem var trippel og den ene var dobbel. men hadde ikke noe virkning hos meg, vi har vært prøvere i 2 år nå.
*babydrøm87* Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 hva mener du med at pergo ikke fungerte? hadde du ikke noe stigning i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå