Gå til innhold

Dere som har fått cytotec..

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Ok, jeg vet at jeg maser mye her, men jeg har et spørsmål til.

Dere som fikk cytotec, blødde dere mye?

Jeg fikk konstatert MA på mandag for en uke siden, og fikk første pillen på sykehuset og så de 4 neste jeg skulle ta på onsdag. blødde veldig på onsdag etter jeg tok pillene, men så ga det seg liksom, og fra og med lørdag har jeg kun hatt litt rød eller brun utflod. Trodde jeg kom til å ha kraftig mens i to uker, ikke to dager. Er redd for at ikke alt er ute. Skal på ny UL på onsdag og sjekke om alt er OK.

Fortsetter under...

jeg fikk cytotec etter ma og blødde veldig mye første døgnet etterpå. Så ga det seg og jeg endte opp med å måtte ta utskrapning for alt kom ikke ut. Hadde jeg visst hvor "enkelt" det var så hadde jeg valgt det med det samme. Tror det kommer an på hvor langt du var kommet om alt kommer ut eller ikke. Jeg var i uke 11.

Lykke til på onsdag og håper alt har ordnet seg hos deg:)

Jeg har blødd i 2 uker nå, og er dritt lei!!!! Blødde ganske kraftig de første 2-3 dagene, nå er det stort sett ingenting. Hadde sinnsyke smerter samme kvelden som jeg tok pillene. Tok dem i 12 tiden på formiddagen, og hadde forferdelige smerter til ca 1 tiden om natta, da gav dem seg litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...