Gå til innhold

Odenwalder dunpose og testresultat

Anbefalte innlegg

Jeg har denne posen og er superfornøyd med den. Den skal i følge testen til Foreldre og Barn være lettantennelig og kom bl.a. derfor dårlig ut i test. Jeg røyker ikke og har for øvrig aldri hørt om at en barnevogn eller vognpose noen gang har tatt fyr, så bekymrer meg ikke nevneverdig om dette. Jeg hasr hatt denne posen til begge mine barn og de har alltid vært varme og gode. Posen tar liten plass i vognen og er fin! Noen andre som er fornøyd med denne posen? Finner det litt underlig at Foreldre og Barn ikke tester posenes evne til å holde barna varmen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139477291-odenwalder-dunpose-og-testresultat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har denne posen. kjøpte den i høst og er så langt kjempe fornøyd med den!! jeg røyker heller ikke og har heller aldri hørt om barnevogner det har begynt å brenne i.. mer blir jo litt satt ut når de sier styr unna! hadde den vært så farlig må dem jo slutte å selge dem å trekke tilbake alle som er solgt.. eneste er at jeg har ikke prøvd å vaske den... har noen samme oppfatning som foreldre og barn testen etter vask?

Jeg er også veldig fornøyd med min. Det virker som de aller fleste er fornøyde med denne posen og det må jo vøre en av de mest solgte så den testen var jo litt rar... Har vasket min mange ganger og den har ikke blitt noe annerledes enn andre ting som blir vasket. Det svarte trekket inn har blitt litt lysere men det blir jo alt svart bommull så det var som forventet. Fasongen er akkurat lik.

• 4 uker senere...

Stusset også over denne testen. Undersøkte mye før jeg valgte pose, og har bare kommet over fornøyde brukere.

Har selv vasket min nå, og foruten det at den tok en uke å tørke uten trommel (noe dunposer gjerne gjør...) så var det overhodet ingen antydning til at disse skulle bli hverken ødelagt eller annerledes i vask.

Det med at de antennes (litt) forterer enn konkurentene argumenterte produsenten med at dette var fordi de ikke brukte flammehemmende kjemikalier, av hensyn til babyen som skulle ligge i den. Jeg kjøper det argumentet, og er heller mer påpasselig i nærheten av folk som røyker e.l. Altså, jeg er kjempefornøyd, super pose :)

(Forøvrig lurt å kikke nærmere på test-kriteriene og argumentene i disse testene, spesielt de på Tv2 Hjelper deg, det er ofte jeg er ganske uenige med hva som vektlegges der..)

• 1 måned senere...

Vi er også kjempefornøyde med vår odenwalder pose. Vi røyker ikke,bruker ikke flammekaster mot vogna slik de gjorde i testen. Bruker regntrekk når det regner,det hjelper lite med vanntett pose hvis man ikke har regntrekk,vannet vil jo da bare renne ned i bagen.... Idiotisk test spør du meg. syns de stort sett fokuserer på pris i TV2 testene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...