<3baby<3 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Har dere bryllupsforsikring? Hva dekker den, og hvilket forsikringsselskap bruker dere? Har akkurat fått bekreftelse på at jeg får det lokalet jeg vil ha :D Må jeg tegne forsikringen nå da, eller hvordan fungerer det? Gifter oss ikke før 2010.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Nei det har vi ikke, ikke tenkt å ha det heller:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Nei det har ikke vi heller, tror ikke det er så vanlig akkurat.
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Vi gjorde ikke det, vi vurderte det, men vi gadd ikke likevel... Er kanskje mest i USA der de tar opp lån på nærmere millionen når de gifter seg, da kan jeg skjønne det.. Er jo selvsagt en trygghet da, så sikkert lurt uansett!
<3baby<3 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er den første i vennekretsen som gifter meg, så vet ikke hva som er vanlig og ikke jeg. Men bryllupet vårt kommer til å koste minst 100000, så det er mye å tape om vi av en eller annen grunn ikke får giftet oss. Jeg ser for meg at det er mye som kan gå galt, jeg er en ulykkesfugl, så vurderer det for å føle meg litt tryggere. Hva er grunnen til at dere absolutt IKKE vil ha forsikring?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Hvis du søker opp bryllupsforsikring på nett så vil du finne ut at det egentlig er svært lite den forsikringen egentlig dekker dersom dere av en eller annen grunn ikke kan gifte dere likevel....
påtjukken Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 me har det ikkje, og ikkje planer om det heller... ingen eg kjenner har hatt det, og gått bra likevel... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå