Lene72 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg synes ikke det lukter noe særlig av natusan sin bade olje. Kan dere anbefale en annen?
Lotta med novembergutt Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg bruker Seba-med sin - uten parabener, god lukt og drøy i bruk
Labambie Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Det skal ikke være lukt på slike ting til babyen.. Parfyme kan gi eksem. :-)
Septemberprinsen Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Her i huset bruker vi Weleda sin babyserie, som jeg synes er kjempebra. Den får du kjøpt på de fleste helsekostbutikker.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Vi bruker baby-line. Fås på apotek. Den er uten hormonhermere (parabeber) og uten parfyme. Veldig fornøyd med den. Men ferskpresset olivenolje er like greit!
power puff Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 jeg også bruker Wedela badeoljen, den er kjempe god! kun naturlige ting i den (ringblomst og kamomille) zinksalven er også helt fantastisk, røde romper blir fine på et blunk og saltvannet med aloe vera for spedbarn har vi også brukt når mini var syk! Jeg kjøper de på helsekosten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå