Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Da vi kom til barnehagen i dag kom en som jobber der bort til oss og sa til datteren min at de i dag skulle ut og ake. Da ble hun jo veldig glad. Da jeg hentet henne, sa en annen som jobber i barnehagen at de hadde vært og aket, men jenta mi og to andre hadde ikke fått bli med for de var minst. Jenta mi går på stor avdeling, og er 3,5 år. Syns litt synd på henne da, særlig fordi den ene ansatte hadde sagt at de skulle ake, og jeg og datteren min snakket sammen om hvor gøy det skulle bli før jeg gikk. Og da det i tillegg var så få som ikke fikk bli med. De skulle ikke gå langt heller.. litt nedenfor barnehagen er det en bakke de skulle ake i. Syns dette virket rart... hva syns andre?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 jeg syns ofte det skjer mye rart i barnehager... i dette tilfelle tenker jeg at de ansatte skulle ha bedre komunikasjon seg imellom, da hadde han visst at ikke hun skulle være med... på en annen side, er barnet stor nokk til stor-avdeling burde hun fått være med på tur... IKKE BRA!! men hører mange rare historier fra mange barnehager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå