Gå til innhold

Deres små som er 21-22 mnd gamle....=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres favoritt pålegg...?

Her er det helt klart kaviar med majones eller leverpostei med majones....en stooor hit...=)

Han spiser enda ikke pålegg som man "legger på",som ost,salami osv..han plukker bare av det og spiser ikke skiven....=O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er bare 15 mnd da men svarer for det:)min elsker makrell i tomat på tube:)med litt ekstra smør under...ellers er han glad i bacon postei.eller brød med smør og gulost inn i micro til osten r smeltet så skjærer jeg opp i biter med lit ketshup:):) det går ned på høykant hilsen meg og lillemann

Skrevet

Alt omtrent, men brunost og kaviar går ned på høykant. Samme med skinke og gulost og salami. Det er favorittpåleggene, men det blir en liten kamp for å få ham til å spise opp skiven, ja. Enten får han en kvart brødskive og får ikke mer før alt er borte. Da kan vi krangle en stund... :-) Eller jeg "mater" ham, gir ham en og en bit med brød og pålegg.

Skrevet

Leverpostei, gulost, kaviar, sjokoladepålegg(veit da e FY) hehe...

Brunost likar han ikkje....Pølsepålegg sit han berre og tygg og tygg på, til det blir ein ball som han spytter ut igjen....

Men deler opp skivene i fire...så et han det fint...

Skrevet

Liker best leverpostei med agurk,banan,brunost (begynt å like det nå i det siste),gulost (store hiten nå om dagen),makrell i tomat,div smørepålegg,salami..

Servelat og kokt skinke er greit.

Kaviar spiser han iallefall ikke..

Skrevet

Prim har lenge hvert en hitt til frøkna her på 21 mnd. Men det har gåttt litt av moten i det siste. Servelat er populært hvis hun får det i lomperull "lefsebuss" :) Kaviar, skinke, brunost og apelsinmarmelad går ann en gång ibland. Er egentlig litt kresen denne lille snuppa.

Skrevet

21 mnd og elsker makrell i tomat, men spiser alt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...