Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan gutt ungen ha økedøgn selv om han får mme???lille gutt er 3 mnd og har vært litt suttrete i hele dag.han vil ha melk hver 2 time ca. han pleier å drikke hver 3 - 4time og mye mer om gangen.

når jeg ammet ham hadde han ofte økedøgn.

Skrevet

Ja, det tror jeg. Snuppa vår har gått gradvis over til å få 150 ml, og vi merket at hun var mer sulten på kvelden.

Nå har hun imidlertid "minkedøgn" tror jeg... Nå vil hun ikke ha mer enn maks 110 ml... Men hun er blid og fornøyd og i godt hold. De styrer dette helt selv tror jeg.

Skrevet

Merker ikke noe til økedøgn hos Snuppelure. Hun spiser ulikt til måltidene, men til faste tider. Ser at dagsmengden er ca den samme uansett hvilke måltider hun spiser mye eller lite.

Skrevet

tusen takk for svar. han styrer det selv, men syntes det var så rart at han var suttrete. han er en ganske blid gutt egentlig. han har kuttet ut å drikke på natten, men i natt styret han fælt. blir spennende og se hva som skjer idag. :)

Skrevet

Jeg vet ikke om det er økedøgn, men poden(10 uker gammel) har idag vært litt sutrete og "bedt" om mat hyppigere enn ellers. Han spiser normalt hver 3-4 time. Idag har det vært hver 2.time. Han spiser ikke nødvendigvis mer, bare oftere. Får se det an i helga, kanskje er han klar for litt større måltider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...