Gå til innhold

Svar meg jenter,ka betyr dette??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Lenge siden sist no.

Veit ikkje om dere husker meg som gjennomførte heile hormonkuren,men feiga ut når eg var halvveis te klinikken pga angst?

blei jo ein veldig nedtur for meg etter det.

Men no har eg altså ikkje fått mensen. skulle hatt den for 9 dager siden.

Så da er det store spørsmålet om eg er gravid da. har alle symptomene.Dårlig i magen,auka utflod,var som eggløsningsslim,men er kvitt no,kvalm,stikker i brystene,hard på magen under navlen osv....

Men saken er den at eg har tatt test. den siste testen tok eg lørdags morning. Den var først negativ og så kom det ein gjennomsiktig skygge når eg såg i godt lys...Synes det var rart siden eg testa med CB.

snakka med søstera mi om at det kan ver andre grunna te at mensen ikkje kommer. Som stress,dårlig psyke og at eg har gått ein del ned i vekt..

Ringte til klinikken i dag for å høre om at kanskje det er hormonene som har fått syklusen til å bli heilt uregelmessig,men de kunne ikkje svare på det...

JENTER! ka seier dere??

Blir sprø av dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeei mamma24!

Så godt å høre fra deg;) Har ikke fått med meg alt som har skjedd innpå her, var en stund jeg ikke var her selv.

Så leit å høre at dere ikke fikk gjennomført det! Lurte jo sånn på hvordan hele hormonkuren gikk... Om du har lyst, så hører jeg gjerne om det...?!?

Og så til spørsmålet: om du er gravid.

Jeg har sikkert ikke noen flere vettuge svar enn klinikken, men pleier det ikke å ta oppimot 2 uker+ før man kan se et synlig resultat da?

Vet at ikke alle tester positivt på testene også. Har ei venninne som tok 6 CB tester som alle viste negativt, men allikevel var hun gravid.

Sikkert ikke godt å gå der å gruble for deg..

Jeg er snart klar til å starte medisinering. Ringte inn mensen i dag, så i løpet av 3 uker er det oppstart med nesespray! Gruegleder meg....

Skrevet

by the way, kallenavnet mitt har jeg bytta. Så jeg er gamle marvar...om det sier deg noe?!

Skrevet

Marvar ja. husker deg ;)

Så kjekt at du endelig har kommet så langt!

Kuren gjekk egentlig ganske bra.

Var psyken som ødela for meg.

Sprayen fekk eg litt hodeverk av og var litt uvel. sprøytene gjekk veldig fint. var veldig nervøs for å begynne på de,men gjekk kjempe bra. Du kjenner bare at det svir litt når du stikker. Så fikk eg litt blåmerker på magen.

det var alt... :)

humøret svingte jo litt også da. hehe. men det må man rekne med.

spennende dette.

Ønsker deg vertfall lykke til :D

Skrevet

skjønner det ikkje. Tok ein eggløsningstest.den var sterk positiv. Har EL slm også. Har hatt det i fleire dager. Men skal jo ikkje ha eggløsning no. Hadde mensen sist den 13 desember.

Måler meg med baby compen min hver morning. Den har lyst M for mensen i fleire dager...

Er det håp eller er det hormonkuren som har gjort syklusen min heilt ut å kjøre..?

Skrevet

Ønsker deg all lykke! Håper alt går deg vel..

Kan hende at det har satt hele systemet ditt ut av spill? Sikkert litt som når man slutter med p-pilla, så tar det en stund til syklusen er på plass og er som normal igjen... Men merkelig at de på klinikken ikke kunne svare deg!

Lykke lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...